Klippt till farfar

Japp, nu har jag hunnit jobba 5.45-10.45, kommit hem, ätit macka och ett glas mjölk, städat, bytt lakan i sängen sen fikat med mamma och farfar samt klippt farfars hår. Han ringde mig igår och frågade om jag kunde klippa hans hår för det var så långt. Så nu äntligen får jag och hinner jag blogga och läsa andras bloggar en stund! Skönt!
Det snöade ute igår och i morse var det jättekallt ute när jag åkte till jobbet. Nu är det rätt skönt ute faktiskt. Men jag har lite huvudvärk så jag ska nog lägga mig framför TV:n en stund. Konstigt när man är inneboende så kollar jag aldrig på TV. I snitt 2 tim/vecka. Brukar inte kolla så länge hemma heller......

Imorgon fyller min morbror år. Han ska få en GPS av mina kusiner, sina syskon och farfar. En GPS som han både kan ha i bilen och på sin skoter :) Han har öppet hus hela eftermiddagen, men jag jobbar ju till 17.00 imorgon så jag hinner nog inte dit, är ju trots allt ca 5 mil att köra också.  Men jag ska skriva ett kort idag, från alla oss som är med på presenten. Nog om det :)

Hittade denna underbara sjal i helt underbar grön nyans på accessorize hemsida. Härligt vårgrön så nu längtar jag ÄNNU mer till våren!
Saffron Green Wrap

Kommentarer
Postat av: Elin

den var sötsöt!

2008-02-29 @ 14:48:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0