Höggravid

Ajajaj natten har jag spenderat höggravid och dessutom ihop med Tommy Körberg! Tommy av alla människor......näe kände mig lättat när jag sedan vaknade och allt var en dröm! Usch får rysningar när jag tänker på det...och dessutom var Tommy rätt elak! :)

Mäklaren ringde igen. Två till som vill komma imorgon. Jag åker ju tillbaka ikväll för att jobba så det blir Älsklingen som får visa. Och det betyder även städning idag! Usch...vi har ju städat hela helgen.....inte gjort mycket annat! Även aktiverat tjänsten för utlandsbetalningar på banken...så det känns bra efter att ha blivit bortkopplat två gånger....
Försöker även hitta Converse rosa skor som är låga i skaftet men det verkar omöjligt. Nån som har tips om var dom finns att hitta?Vad gör ni idag? Jag måste nog sätta fart och hjälpa Älsklingen med städningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0