Hem Hem Hem!

Åh jag kan inte fatta det...ska ju åka hem igen på lördag! Trodde det var onsdag idag, men ack så glad jag blev när jag nu på kvällen insåg att det var TORSDAG! Bara en dag kvar på jobbet sen får jag tröffa Älsklingen igen på lördag!! Ska bli kanon...Var tydligen någon som ville komma och titta på huset redan på lördag, som inte kunde på söndag, så då får vi ha lite "förvisning" själva på lördag, innan den "officiella" visningen kl 12.00 på söndag....Blir spännande som bara den! Hoppas det blir budgivning ordentligt så vi får mer pengar! Hehe nej då, men jag är nöjd  bara vi får det vi begärt!

Nu måste jag sova, börjar ju tidigare imorgon...och wish me luck för imorgon är min första "kväll" ensam på nya jobbet!

Sov gott♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0