Dagens citat

God morgon!
Nu har fotografen varit här. Blev kalasbilder. Får se när dom läggs ut på http://www.hemnet.se/ om några dagar. Han ville att ALLA lampor i hela huset skulle tändas, så nu har jag gått runt och släckt alla. Blev heeelt slut hahaha. Näe men sen glömde han sina glasögon här, så jag fick ringa honom, men han sa att dom var från Claes Ohlsson och att jag kunde lägga dom i arkivet.. :) Jag slänger dom, visst!

Nyss ätit källarfranska med ost, och ett glas mjölk. Älsklingen kommer hem 14.30 och då ska vi kolla på film, sen äta middag. Blir tidig kväll, för vi ska upp 03.00, eller jag ska, åka till jobbet. Min sista dag på fredag. Sen ska jag ju börja jobba i Umeå på måndag!

Igår var jag, Marie och Elin på Akropolis och åt. Dom bjöd.......grekisk mat - massa vitlök.....så idag håller jag mig för mig själv....äkta vitlöksbomb! :)
Grå och trist dag, så jag ger er ett citat som kanske piggar upp

"VISSA PROBLEM LÖSER DU BÄST GENOM ATT INTE GÖRA ETT PROBLEM AV DET"

Ha en bra dag allihop
                ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0