Tänk att få vakna....

"Tänk att få vakna..tidigt en morgon"...la la la la la.... Nej hör ni. Nu är det sängdags för mig. Varit uppe tidigt hela veckan (halv fem) men imorgon börjar jag jobba 09.00. Känner att jag är i stort behov av sömn. Vad har ni gjort ikväll? Jag kollade lite på det där töntiga nya programmet kl 19 på MTV, men slog över till nån annan kanal efter ca fem min. Usch vilket gräsligt program. Tequila eller vad det hette. Var det nån som såg? Sen slötittade vi lite på Körslaget, men jag orkar inte se klart på det. Ni får berätta hur det slutar. Det är bra, då har jag svaret här på bloggen imorgon när jag vaknar! :) Om det är nån av er som sett programmet dvs :) Hur som helst blev det varm Brieost med hjortronsylt till efterrätt. Mums :) Hoppas att ni har haft en bra dag. Hope to see you tomorrow! Kram♥

image138

Kommentarer
Postat av: ttara (:

hahahha jag titta också på den.
Asså viken DISS, jag bara hatar den dära programet (de va första gången jag kollade)

2008-04-19 @ 21:31:18
URL: http://ttara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0