Shoppingmåndag

God morgon!
Hur är det med er idag? Har ni sovit lika gott som jag? Sitter här med en kopp kaffe, ska hoppa in i duschen om ett tag sen ska mamma och jag åka in till stan för lite shopping. Hmmm nåt speciellt man borde köpa? Nåja, det blir väl alltid nåt om jag känner mig rätt :) Brukar ju sällan vara ett problem. Ser ut att bli bra väder också. Idag sa min jättesnälla pappa att om jag hittar nåt skulle han betala...snällt va? :)

En annan sak, imorgon kväll flyger jag ju hem till Älsklingen. Fatta vad skönt det ska bli. Hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Okej=)

Hoppas flygresan imorgon går bra=)

2008-04-21 @ 07:32:49
URL: http://Flicia.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Hur menar du då? Vill du spara en fil som spelas i flash? Tyvärr kan jag ingenting om just flash, men jag vet att det ska gå att spara flashfiler på nåt sätt :/

/Essi

2008-04-21 @ 10:19:31
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0