Promenad

Hej mina vänner! Hur är det med er idag. Förlåt att uppdateringarna varit lika med noll. Jobbat och inte haft tid helt enkelt. Det tar tid med saker när man ska flytta. Måste ringa runt till företag, säga upp telefon, el och andra saker.....skönast är väl att kunna säga upp Radiotjänst eftersom vi kommer bli inneboende hos mina föräldrar tills huset kommer i slutet av sommaren. Skönt! Nu ska jag ta en promenad i vårvädret...måste syresätta hjärnan lite. Jag känner bara kärlek för denna fina härliga vårdag!♥




                                         JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

svar: jag älskar att slö titta på tv, så himla skönt ibland! När jag har tränat så ska jag hem, kolla på tv jag med, eller så blir det vänner :)

2008-04-17 @ 12:03:05
URL: http://saabrina.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar: Tack så mycket! Måste bara säga att boken verkar vara superbra.. har inte läst hela än, men har nog aldrig varit såhär motiverad att sluta. Har inte alls rökt lika mycket sen jag började läsa den, helt otroligt! :)

Kram
Essi

2008-04-17 @ 22:40:12
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0