Tips från coachen!

Spillde ut min mugg med morgonkaffe över hela tangentbordet, musen och skrivbordet samt golvet :) Åhhh....Hoppas tangentbordet inte kortsluter :) Har i allafall hämtat mig en ny mugg och fyllt den med nytt kaffe....Tips från coachen - ha inte en mugg med kaffe framför dig när du är morgontrött och sitter vi datorn :)

Reng och rusk idag. Blir bara till att vara inne idag, fast tänkte försöka ta en promenad senare för att få lite frisk luft....Satt uppe och tog en liten drink igår kväll....Så skönt att bara slappa lite. Kollade lite på Van Veeteren-Fallet G på TV4 men hoppade in framför datorn istället, filmen var för tam tycker jag.
Vilken TV-deckare gillar du mest?

1) Van Veeteren
2) Beck
3) Wallander



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jättemycket! Jag älskar också tapeterna, fast har börjat tröttna på den med guldfjädrar! Funderar på att byra ut den, men pappa vill inte då jag bara har haft den i tre månader! :)

HAHA! Jag har också spillt över hela skiten en gång, fast det var yalla drickyoghurt eller vad det heter, och det satte sig så in i bomben! Det var jobbigt! :D

2007-12-03 @ 14:26:50
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack för ditt svar tjejen :) Tyvärr så har jag löshår =/ Varför undrar du? :)

2007-12-04 @ 19:24:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0